Menadžment i kreativnost
MENADŽMENT I KREATIVNOST, Kris Bilton
Autor u ovoj knjizi preispituje stereotipno viđenje o suprotstavljenosti kreativaca i birokrata. Kreativnost se, smatra autor, ne svodi samo na spontano otkrivanje i inspiraciju, ona je takođe samosvjesni, namjerom upravljen proces. Shodno tome, menažment nije oblikovan isključivo racionalnim procesima, već uključuje i uvid, intuiciju, kreativnost i rizik.
Biltonovo nastojanje da unaprijedi razumijevanje odnosa menadžmenta kreativnosti i kreativnih pristupa menadžmentu temelji se na radu teoretičara menadžmenta i teoretičara kreativnosti, kao i na praktičnom iskustvu pojedinaca zaposlenih u kreativnim industrijama. Njegov rad nas usmjerava ka širem razmatranju relevantnosti kreativnih procesa i struktura u okolnostima nove, kreativne ekonomije. Menadžment i kreativnost zapravo dokazuje glavnu tezu: najbolji rezultati postižu se u susretu svijeta kreativnosti i svijeta biznisa.
O autoru:
Kris Bilton:
Predavač u Centru kulturalno-političkih studija i direktor master studijskog programa kreativnih i medijskih industrija Univeziteta Vorvik. Njegovo bogato poznavanje oblasti kreativnosti i menadžmenta rezultat je višegodišnjeg spisateljskog i izvođačkog rada u različitim umjetničkim formama, kao i teorijskih razmatranja u akademskim sferama.