Menadžment i kreativnost

Menadžment i kreativnost

MENADŽMENT I KREATIVNOST, Kris Bilton

Autor u ovoj knjizi preispituje stereotipno viđenje o suprotstavljenosti kreativaca i birokrata. Kreativnost se, smatra autor, ne svodi samo na spontano otkrivanje i inspiraciju, ona je takođe samosvjesni, namjerom upravljen proces. Shodno tome, menažment nije oblikovan isključivo racionalnim procesima, već uključuje i uvid, intuiciju, kreativnost i rizik.

Biltonovo nastojanje da unaprijedi razumijevanje odnosa menadžmenta kreativnosti i kreativnih pristupa menadžmentu temelji se na radu teoretičara menadžmenta i teoretičara kreativnosti, kao i na praktičnom iskustvu pojedinaca zaposlenih u kreativnim industrijama. Njegov rad nas usmjerava ka širem razmatranju relevantnosti kreativnih procesa i struktura u okolnostima nove, kreativne ekonomije. Menadžment i kreativnost zapravo dokazuje glavnu tezu: najbolji rezultati postižu se u susretu svijeta kreativnosti i svijeta  biznisa.

O autoru:

Kris Bilton:

Pre­da­vač u Cen­tru kul­tu­ral­no-po­li­tič­kih stu­di­ja i di­rek­tor ma­ster stu­dij­skog pro­gra­ma kre­a­tiv­nih i me­dij­skih in­du­stri­ja Uni­ve­zi­te­ta Vor­vik. Nje­go­vo bo­ga­to po­zna­va­nje obla­sti kre­a­tiv­no­sti i me­nadž­men­ta re­zul­tat je vi­še­go­di­šnjeg spisatelj­skog i iz­vo­đač­kog ra­da u raz­li­či­tim umjet­nič­kim for­ma­ma, kao i te­o­rij­skih raz­ma­tra­nja u aka­dem­skim sferama.

Message
x